Rosadagar

Härligt me snö!

Publicerad 2010-11-06 15:59:15 i Allmänt

Äntligen har vi fått lite snö... skönt när de blir lite ljusare ute än detta mörker som varit ett tag nu! Kan man kanske få hoppas att snön kommit för att stanna den här gången!?!

Isa i overallen som jag fyndade på Ica Maxi för 199:-, 
Ville inte börja använda hennes Molo innan snön kommit, men nu kan man kanske plocka fram den snart.

 

Isa tyckte självklart att de var super skoj med snö igen... så hon har varit ute och lekt med grannpojkarna ett tag i backen här ute. Sen har vi även varit på en promenad hela familjen. Isa åkte bob och Thea såklart vagnen.



Thea har nu sovit 3 timmar ute och jag funderar på om hon inte ska vakna snart?! Hon sover så mycke bättre ute... antar att de är den friska luften + att hon inte har en storasyster då som skriker henne i örat. Behövde bara lägga ut henne i vagnen och efter ett tag sov hon, smidigt när de funkar då man inte alltid har tid med en promenad.


Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2010-11-07 20:51:11

åhhh vad fin vagnen är! var köpte ni den? en sån ska nog min bebis få när det blir dags... kram c

Postat av: caroline

Publicerad 2010-11-07 20:51:14

åhhh vad fin vagnen är! var köpte ni den? en sån ska nog min bebis få när det blir dags... kram c

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-08 13:27:24

Åh shit, SNÖ?? Jag är inte avundsjuk det minsta! Uschoch fy...

Så stora och FINA dina barnär!

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela