Rosadagar

Min stora tjej ♥

Publicerad 2010-11-21 21:42:31 i Dagarna med prinsessan

Hon har blivit så duktig på att vara utan blöja... har varit utan för första gången på dagis i veckan. Gick hur bra som helst även där! Men såklart har hon haft på sig blöjan när hon sover och när dom är ute.

Hemma har hon varit duktig på att gå på toaletten ett bra tag. Men för enkelhetens skull åker blöjan på när vi går utanför dörren. Hon skulle säkert klara de men är nog mer jag som inte orkar oroa mig + att är ju inte så skoj nu vintertid om man inte hinner till toaletten i tid.


Har börjat pyssla så mycke i sitt rum... här har hon dukat och lagat mat.

Kommentarer

Postat av: ullisar

Publicerad 2010-11-23 01:02:04

så mysigt det ser ut! är det pannkakor hon bjuder på?



och duktig är hon också med sin blöja (fast jag menar föstås utan). vi körde också "fegversionen" och hade blöja i t ex uteoverall och i bilen.



tjo!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela