Rosadagar

Onsdag.

Publicerad 2010-11-10 23:09:52 i Allmänt

Idag nådde snöstormen till Norrland... har kommit en hel del snö men de är ju bara härligt! Bugaboon fick sina vinterhjul monterad och Isa fick åka bob till dagis vilken hon tycker är super skoj. Även den lila Molo overallen är invigd, så fin! Vi behövde inte "skrot" overallen jag köpte så länge ;) Men men då har vi en reserv i vinter.


Påväg hem från dagis fotat med min iPhone


Nu har jag börjat fundera på om en Voksi åkpåse kanske hade varit bra att ha till Thea... den ska vara varm och go för dom små! Hade varit perfekt när hon verkar sova bättre ute. MEN är väl priset som är de stora minuset och sen vet jag inte hur den passar i Bugaboo.

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-14 18:04:47

Här nere i Småland hade vi med snö i veckan men nu har de regnat bort....

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-11-20 21:40:53

Haha, då kan han vara glad att han inte är ensam om det iaf;) Ja inte är det ofta här, jag får ALLTID säga till i så fall, och det är inte ofta. Gravidbilderna som han skulle ta blev ofta dåliga, och jag blev bara sur och tog själv istället:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela