Rosadagar

Barnstolar.

Publicerad 2011-04-07 23:46:30 i Barnsaker

Har tänkt köpa en ny hög barnstol till Isa då våran tripp trapp har blivit rätt sliten (har en som vi målat svart). Sen vill jag även ha två likadana stolar när även Thea kan börja sitta på en sånn.

Hade tänkt köpa AGAM från Ikea men är ju ALLTID slut på varuhuset!! Så irriterande... Nu när jag kollade igenom nyheter hittade jag kanske ett annat alternativ. En nyhet som heter URBAN. Men är inte riktigt säker på vad jag tycker. Måste spana på den vid nästa besök i varhuset så får vi se om det är en kandidat.




Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-04-08 09:30:21

Den där Agam har jag varit sugen på att köpa till Leia(för att ha i framtiden men annars utgår den bara med min vanliga möbelköpartur). Det som får mig att tveka är att den är så himla smal i sitsen. En barnrumpa är iofs inte så stor men jag vill inte att hon ramlar ner. Urban är väl i plast och en barnvariant på den vanliga Urban mer än så vet jag icke.:) Snygga stolar är det iaf!!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela