Rosadagar

Läsning.

Publicerad 2011-08-30 22:36:02 i Allmänt



Lite nya böcker som inhandlades på stan. Hoppas de är nåt att läsa! Var år och dar sen jag läste en bok men behöver lite avkoppling på kvällen så hoppas de funkar bra.

Blev en sväng till stan idag när tjejerna var på dagis. Hann med att shoppa lite grann och en trevlig lunch. Var på jakt efter overall till Isa. Kom hem med en ROSA från Molo. Men den åker tillbaka... var alldeles för NEON rosa. Vet inte alls vad jag ska hitta på nu, lila som förra året eller hitta en begagnad av förra årets rosa färg. Ja än så länge dröjer det ju innan den ska användas så tid det har jag att fundera på saken :)

Kommentarer

Postat av: Ullrika

Publicerad 2011-08-31 12:24:21

EmmaLi hade en rosa Molo-overall förra året. Jag tycker färgen var otäck, men... den var skarp och syntes bra i den här grådaskiga vintern vi alltid har här hos oss på västkusten!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela