Rosadagar

Måndag.

Publicerad 2011-08-29 22:00:00 i Allmänt

 

Mina nya fina krukor i vardagsrumsfönstret. Har länge letat höga krukor som inte var allt för dyra då jag behöver 4 st. Hittade dessa på Växtriket som jag blev super nöjd med!



Inskolningen pågår eller är väl näst intill klar... på torsdag börjar allt på allvar med jobb för mig! Har gått hur bra som helst för Thea på dagis. Inge gråt alls när jag lämnat henne, så skönt! Idag somnade hon innan dom hunnit äta. Får hoppas hon orkar hålla sig uppe imorgon till efter lunch i allafall! Men blir ju så när hon envisas att vakna strax efter 6 på morgonen.

Nä nu är det dax för sängen är alldeles för trött när Thea tycker det är morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela