Rosadagar

Helgen & shopping.

Publicerad 2011-01-30 09:29:04 i Shopping


Den här snygga tavlan från Ikea shoppades förra helgen då vi var där... står just nu lutad mot väggen på tvbänken, har inte kunnat bestäma mig vart den ska få sitta ännu.


Helgen som snart är över har väl varit lite si så där... igår hann vi med en sväng på stan på förmiddan, när vi var påväg hem kände jag värk i hela kroppen och började må illa. Väl hemma lägger jag mig i soffan och börjar frysa. Efter ett tag var febern ett faktum... TRIST för vi skulle ju ha middagsgäster. De fick vi tyvärr ställa in. Men idag verker febern som bortblåst så vi hoppas att de bara var nån kortvarig släng av det!

Nätterna med Thea har varit olidliga i helgen!! Hon ska ammas så fort hon vaknar för att somna om... vilket hon gör OFTA. Annars blir de gallskrik, vet inte hur länge jag testade att få henne och somna om utan i natt. Men tillslut gav jag upp. Så det hoppas vi blir bättre snart!

Nä nu ska de planeras lite middagar för veckan och sen kanske de blir handling.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-01-30 10:44:33

Snygg tavla! Du kommer säkert hitta ett bra ställe till den.:)



Låter riktigt jobbigt med nattamningen. Hoppas att det bara var tillfälligt och att det inte är en hel sån "period" hon går in i.:/



Ha en bra dag! Kram på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela