Rosadagar

T j u g o f ö r s t a.

Publicerad 2011-01-21 11:51:13 i Allmänt

Har bara en soft dag här hemma med tjejerna idag... nu efter lunch ska vi ut en sväng! Ska bli super skönt då vi haft sjukstuga och varit inne i princip hela veckan. Ikväll blir de tjejkväll för min del med middag, trevligt att träffa tjejerna som man inte hinner träffa så ofta nuförtiden!

Med mitt viktväktande har de gått super bra hela veckan. Längtar till vägningnen på måndag för att se vad de gett för resultat! Har varit sugen på promenader också men med min onda hals har de inte blivit några. Får se om Isa är sugen på att åka lite vagn eller bob när vi går ut så ja får mig lite motion. Har haft lite svårt med vad jag ska hitta på för mat men har löst sig dag för dag. Ska försöka planer och veckohandla nästa vecka. Visst har jag varit lite hungrig då och då... men då har jag tagit till frukt.

Nä nu är de bäst att jag äter min lunch så vi kommer oss ut! Ha en trevlig helg alla ♥

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2011-01-21 17:44:54

hej vännen..



tråkigt med sjukstuga, men skönt att ni är bättre nu då.. :) Trevlig med tjejkväll, skulle jag med behöva..



underbart att ditt VV går fint, förstår att du längtar efter vägningen då.. det blir liksom mer på "riktgit " då, hihi..



trevlig helg..

Postat av: ullisar

Publicerad 2011-01-23 01:51:36

Men kolla! Hamnade dom i snygga danska vasen?

:)



Usch va trist med massa ont och snor och sånt. Bort med det, fort!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela