Rosadagar

Träd & jobb.

Publicerad 2011-07-05 23:01:19 i Allmänt


Våra nyplanterade dvärgsyréner på famsidan. Fyndat dom på halva priset! Får hoppas att vi får dom att överleva nu då ;)


Nu börjar de likna nåt på våran framsida... bara lite gräs kvar att så och sen kanske nån blomma eller buskar ska planteras på den ytan. Men de får vänta ett tag tills jag vet vad jag vill ha där.

Nu över till nåt helt annat! Jag har fått jobb!! Blev i förra veckan uppringd och erbjuden ett jobb som jag inte ens sökt... vilken tur för mig!! Har redan hunnit med att jobba två dagar så de gick snabbt i svängarna från att vara mammaledig och arbetslös till att börja jobba så smått. Men ska bara jobba extra fram till 1 september då jag börjar på min tjänst. Skönt att slippa grubbla mer på vad man ska göra till hösten!!

Kommentarer

Postat av: madde

Publicerad 2011-07-06 10:56:23

Det ser verkligen fint ut påframsidan! Helt i min stil :)



Grattis till det nya jobbet! Vad jobbar du med?



KRAM

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-06 16:27:20

Jättesnyggt! Och vilken tur med jobbet, grattis! Lite nyfiken på vad du jobbar med :-) Och nyfiken på hur det går med viktväktandet...

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-07-06 19:45:51

Vad fint ni fått det med träden!



Otroligt roligt för dig med jobbet, ett stort GRATTIS! Hoppas du trivs bra. Vilken omställning på kort tid. :)



Kram kram

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-07 23:34:06

Ursnygg framsida av huset!

Jätte grattis till jobbet.

Kram Jennie

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-07-16 11:35:09

Grattis till jobbet! Så roligt!

Och så snyggt ni fått det på framsidan!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela