Rosadagar

Rent & fint.

Publicerad 2011-03-10 22:36:33 i Allmänt

Härligt rosa tulpaner från förra helgen... idag blev det vita.


Torsdag är lika med städning här hemma. Men nu är jag klar och slappar i soffan... så skönt när det är rent och fint till helgen!

Har även hunnit med lite roligare saker än städning. Både en sväng till stan med lite shopping, klippning av Isa och Stor & Liten med sång och pyssel här ute i byn. Tjejerna var båda två super duktig när vi var i stan. Så de kanske man vågar sig på fler gånger ;) Inte ofta jag väljer att åka med båda. Passar oftast på när Isa är på dagis.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-11 09:12:31

Hihi, jag brukar också undvika stan med båda barnen. Mest bara för Leia som blir bindgalen när hon inte alltid får som hon vill. Men den gången jag provat på det med båda så har det fungerat finfint för mig med. Dock skulle jag aldrig utsätta mig för en fika eller lunch när hon är med!:D



Det är/var verkligen en härlig bukett!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela