Rosadagar

Torsdag 17 mars.

Publicerad 2011-03-17 14:37:37 i Allmänt

Oj oj oj så trött jag har varit idag... Har snart varit hemma med en sjuk Thea i en vecka, det tar på krafterna kan jag lova!! Hon är inte den gladaste även fast hon är nästintill bra nu. Har varit svårt att få i henne mat... me nu funkar det med vanliga barnmatsburkar! Kan säga att de var tur att jag fortfarande ammade lite grann... då vet man att hon får i sig nåt iallafall. För det har hon för det mesta fått behålla.


Hotell Knaust i Sundsvall är bokat!!


Nu ser jag ännu mer framemot våran tjejresa i början av maj! Den här gången bär de av till Sundsvall... gissa om jag ska shoppa då?! En massa nya kläder! Men måste lägga upp lite auktioner på Tradera snarast så jag har lite större budget till shoppingen :)

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-18 08:40:21

Skönt att hon är på bättringsvägen!



Jag har aldrig tänkt på Sundsvall som en shoppingstad men så har jag aldrig varit där så jag vet inte vad de har för butiker, hihi! Kul med shopping med tjejkompisarna!:D



Ha en fin dag! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela