Rosadagar

Hinner inte me...

Publicerad 2011-05-16 15:53:35 i Allmänt

Det är mycket nu så jag hinner inte riktigt med bloggen!! Men här kommer en lite kort uppdatering.

Helgen som var stog jag på den stora loppisen här i stan. Har aldrig tidigare satt min fot där... men som säljare kan jag helt klart göra om det, 6000:- för en dag där är ju inte helt fel :) Som köpare tycker jag de finns alldeles för mycke skrot de lilla jag kollade. Är inte en sånn som gillar att leta, leta och åter leta.


Så här såg det ut på min plats innan det hade dragit igång.


Här hemma pågår det renovering i badrum och bastu. Det har det dock gjort ett bra tag. Men när sambon gör allt själv + jobbar mycke, ja då tar det tid! Men snart snart kanske vi har ett badrum i källarn me. Första plattorna sattes upp igår!


Så här såg det ut för lite drygt två veckor sen. Så de har hänt en hel del ändå sen dess. Badrumsdelen till vänster på bilden och bastudelen till höger.


Sen pågår det förfullt planering inför tjejernas 1 & 3 års kalas och våran resa såklart!! Ska försöka hinna med lite fler uppdateringar i veckan än förra. Nä nu ska jag försöka få lite annat gjort!

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-05-16 17:08:08

Förstår att ni har fullt upp med allt det där!



6000 kr på en dag är inte illa måste jag säga för sånt som man bara har liggande! :D



Kram kram

Postat av: Carina

Publicerad 2011-05-16 19:15:25

Skönt att bli av med saker som inte används, 6000 kr var riktigt bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela