Rosadagar

Vecka 12.

Publicerad 2011-04-12 22:32:36 i Skönhet & hälsa




Trots att jag inte räknat points på hela veckan så visade vågen minus... 0,3 kg blev det. Väntade mig verkligen ett plus så de var ju skönt! Denna vecka har inte heller börjat så bra :/ Hade ju tänkt att jag måste skärpa mig nu igen. Har nämligen slutat amma helt nu så kroppen behöver ju inte de minsta extra nu! Tänkte börja på "jämvikten" som det heter med Viktväktarna när man ska hålla vikten. Kommer då få äta ungefär lika många points som när ja ammade så de känns perfekt och gå över till den nu.

Ja vi får se om jag räknar denna vecka eller om jag kör igång på måndag igen!

Veckans resultat: -0,3 kg
Totalt sen 17/1: -10,3 kg

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-13 07:36:08

Är otroligt impad av dig, vad duktig du är!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-04-13 12:23:25

Det kommer gå fint med jämnvikten ska du se! Du är såååå duktig!!! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela