Rosadagar

Vecka 10.

Publicerad 2011-03-28 10:17:49 i Skönhet & hälsa



Minus 0,7 vecka 10 blev det. Hela 10 veckor har jag ätit enligt Viktväktarna nu. Nu är jag verkligen inne i tänket och kan inte släppa det helt även fast jag fuskat lite grann veckan som gått. Men det är ju bra!! Man kan inte frossa i allt varje dag... men ibland :)

Veckans resultat: -0,7 kg
Totalt sen 17/1: -9,6 kg

Thea sover ute i vagnen och jag har nyss förberett middagen till ikväll. Tänkte bjuda på ett gott recept senare när den är uppäten. Nu ska jag försöka få lite gjort här hemma, börjar med att försöka få upp lite Tradera auktioner.

Ha en härlig dag bloggisar ♥

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-28 19:50:49

Du har varit sååå duktig!!! Fatta, nästan 10kg!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela