Rosadagar

Vecka 7.

Publicerad 2011-03-07 07:34:52 i Skönhet & hälsa


Ja då var de dax för det första plusset! Inte mycke men ändå +0,1 kg. Känner att jag släppt lite på noggranheten senaste veckan faktiskt... blir nog lätt så när de gått så bra länge och man är nära målet. Har även bakat MYCKE hela veckan då sambon fyller år idag. Så lite provsmakning av smet har jag inte kunnat låta bli. Har dock försökt skriva upp det som åkt ner på ett ungefär.

Nä nu är de bara att köra järnet den här veckan!! Hade tänkt att jag inte skulle räkna points ikväll när vi har fika här hemma... men nu tror jag nästan att jag ska vara duktig och räkna!

Veckans resultat: +0,1 kg
Totalt sen 17/1: -7,9 kg

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-03-07 09:59:23

Jag är fortfarande djupt imponerad av ditt resultat! -nästan 8 kilo på ingen tid alls känns det som. Jag blir lite peppad, 8 kilo är ganska precis vad jag behöver bli av med för att nå min trivselvikt. Men jag tvekar på att jag skulle lyckas nu under mammaledigheten för jag är sån gottegris som gillar att baka och fika med kompisarna.:D



Kram

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-07 10:12:33

Aldrig kul med plus men kom ihåg allt du gått ned på den här korta tiden. Tror kroppen behöver och tar sig vilopauser från viktnedgång också när den behöver. Kämpa på!

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-07 12:06:31

0.1kg är ju ingenting... Det kunde lika bra varit plus minus noll om du vägt dig en halvtimme tidigare eller senare...:-) Du har varit såååå himla duktig å det sporrar mig oxå! Tack! :-)

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-03-09 21:32:34

Det är bara att fortsätta att kämpa om du e så nära mål!!!=)

Postat av: Annelie

Publicerad 2011-03-09 21:32:37

Det är bara att fortsätta att kämpa om du e så nära mål!!!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela