Rosadagar

Vecka 9.

Publicerad 2011-03-23 13:18:48 i Skönhet & hälsa


Oj så veckan gått fort! Har ju inte ens hunnit med min viktuppdatering i måndags... Inget ner denna vecka var ett litet litet plus igen. Men är rätt så nöjd som de är nu så kanske därför jag börjat släppa på gränserna?! I lördags fuskade jag för första gången sen jag började med Viktväktarna och åt ett helt mål på Max. Var ju inte direkt gott heller!

Vi kör väl vidare en vecka till... men ja ja vet inte om jag kanske är nöjd nu. Bara magen kunde försvinna så! Måste nog ta tag i träningen jag skrivit om tidigare.

Veckans resultat: +0,1 kg
Totalt sen 17/1: -8,9 kg

Ha en härlig dag ♥

Kommentarer

Postat av: Mamma Russin

Publicerad 2011-03-23 14:37:48

tycker du är super duktig.. :) och 0,1 kg plus är +-0 tycker jag.;)

Postat av: Hanna

Publicerad 2011-03-25 00:00:50

Nästa gång du tycker Thea känns tung å bära på... Tänk att det är ungefär så mkt vikt du tappat! Inte alls så dumt va??!! ;-) Så tänker jag med William å då känns det jäkligt bra måste jag säga...:-)

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-03-25 22:00:42

Så fantastiskt duktig du är! Heja heja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela